fredag 6 april 2012

Mål.

Jag tror på att man ska sätta upp små mål som man kan lyckas med & inte sätta upp alldeles för stora mål & misslyckas.


Håll dina mål för dig själv om du vill men är du en person som behöver stöttning så kan du göra mål ihop med tex sin partner eller förälder för då är ni två eller flera som strävar efter samma sak, att lyckas! :) Lyckas man med sina mål så stärker det ens självförtroende och jag tror att självförtroende är någonting som är väldigt viktigt för du lever bara i en kropp, din egna kropp & det är med den kroppen du ska leva med hela livet.


Därför ska jag sätta mig ner nu ikväll och skriva upp små mål som jag ska försöka lyckas uppnå :)

4 kommentarer:

  1. Träna med sin syster är bra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det hade varit en super bra träning :) . vill du träna med din syster när hon blir frisk?

      Radera
  2. Hejsan!
    Så du har börjat blogga igen, kul!
    Hur går det för dig? själv har jag nog inte gått ner något mer sen ni va här, kanske bara ett/två kilo. Nu har jag börjat försöka spring några gånger i veckan, jag började förra lördagen =) och så har jag blivit förkyld så det blev bara två gånger.... men nu ska jag snart ut igen!
    Hoppas att ni får en mysig Påsk, kram Rebecca.
    PS. hälsa gubben.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan! Ja jag försöker iaf, hoppas att det kan hålla motivationen uppe för min vikt minskning :). Va duktig du är! Hur får du motivation till det? Nä jag började att gå ner ett par kilo men det dog ut rätt snabbt så nu är jag tillbaka på ruta 1.
      Det hade vi, men tråkigt väder. Hoppas ni också hade det :) Han hälsa tillbaka . Hälsa alla!
      Kram Tina

      Radera